Sunday, March 27, 2011

Sebulan Berlalu..Apa Yang Berlaku..

Salam semua,

Dah sebulan aku tak menjengah blog aku ni. Kesian kt dia.. Bukan saja tapi ada hal2 tertentu yang tak dapat dielakkan. Tapi apa2 pon I'm back..Hari ni aku nak conclude contest yang aku buat hari tu..Ala, contest header aku tu. Disebabkan hanya ada 2 penyertaan, iaitu dari saudari Alis Misnan dan saudari Dang Intan Duka, saya dengan ini mengumumkan yang korang berdua la menang. haha..Boleh tak cam tu. Boleh ja.

Ok, lepas ni aku akan lebih aktif menulis untuk mereka2 yang membaca blog ni. For the winners, contact saya ASAP. Sekian,

2 comments:

Miz Diela said...

nk menang jugakkk....hehehe

Fairuz Zainal said...

pemenang tak contact, bg kat aku tau hadiah tu. haha :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...