Saturday, February 12, 2011

Contest Header TS


Salam semua,

Aku ingat nak buat satu contest. Hadiah contest ni adalah aku akan design satu header untuk sapa yang menang. Bukan pa, aku tengok ada sesetengah blog yang tak boh apa2 header kat blog depa. Macam yang aku bagitau kat page Kisah Taip Saja, aku ni minat editing. So, sapa yang rasa tak pandai nak design header tu mai la join contest aku.

Syarat-syarat Contest Header TS

1- Hampa kena la buat satu entri kat blog hampa pasai contest ni. Tak kisah panjang pendek. Tapi jangan la sampai satu ayat pulak. Pastu letak banner yang kat atas tu.
2-  Buat  la bagi kreatif. Yang aku rasa paling kreatif aku akan pilih.
3- Dalam entri tu, hampa kena promosi la pasai contest ni, lagi satu, hampa kena sertakan sekali komen membina tentang blog aku ni. Kalau nak kritik boleh tapi jangan melebih2 sangat.
4- Tarikh tutup penyertaan adalah pada 12 Mac 2011. Kalau tak laku dan orang tak join aku panjangkan lagi. haha
5- Letak nama, url entri kat bahagian komen. Nanti aku tengok.
6- Keputusan hakim adalah muktamad. Cewah, macam hebat la ja.
7- Terbuka kepada semua blogger. 

Hadiah: Header custom made mengikut citarasa anda dan kebolehan saya. Yela, kalau hang mintak macam2 jenuh aku nak buat.

Penyertaan setakat ini:
1- Alis Misnan
2-Dang Intan Duka

8 comments:

aliarosli said...

hahha

terasa

tapi cam ne nak tukar law dah dalam templete die bagi??

boleh tukar ka??

cam ne??

Taip Saja said...

owh, da tngok da blog awak..slalunya saya tekan butang edit kat header tu, pastu bila naik windows just upload header baru..

aliarosli said...

oh ok

thanks

mimieux said...

nk join..tapi xkreatif la nak wat cite best2..ehhehe

Taip Saja said...

tak payah pon wat cite..
just buat entri sal contest ni pastu letak 5 komen sal blog ni..hehe

Syafiq Rosli said...

insyaallah klu ade kesempatan aku join..thank bro..:)

Taip Saja said...

ok bro..

Dang Intan Duka said...

dah join..

hope terpilih la..hoho

peace

http://didazman.blogspot.com/2011/02/contest-header-ts.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...